Digital Boulevard

Digital Boulevard of kortweg Digital Blvd is opgericht door Robert Jan van Nouhuys.  Digital Boulevard ondersteunt organisaties in het realiseren van voorsprong met een uitgekiende marketing strategie op basis van de digitale mogelijkheden van vandaag de dag. Door een slimme combinatie van innovatie, creativiteit en durf.

Oprichter

Drs. Robert Jan van Nouhuys MMC is digitaal strateeg en oprichter van Digital Boulevard. Hij adviseert bedrijven op het gebied van digitale strategie en begeleidt hen bij de creatie van innovatieve concepten in zowel B2B als B2C. Robert Jan heeft ruim 20 jaar ervaring op het raakvlak van strategie, marketing en ICT. Voor hij startte met Digital Boulevard was hij directeur van Jungle Minds, een toonaangevend bureau voor digitale innovatie in Amsterdam.

Reden voor de oprichting van Digital Boulevard is dat Robert Jan zich weer voor 100% wil concentreren op de inhoud: “Als lid van de directie doe je veel, maar raakt de inhoud soms op de achtergrond. Ik wil weer projecten doen van strategie tot en met de realisatie.”

Na zijn studie economie aan de RijksUniversiteit Groningen startte Robert Jan zijn carrière in 1994 bij reclamebureau Ogilvy. Daarna werkte hij twee en een half jaar als marketing strateeg bij adviesbureau Science & Strategie. Vervolgens maakte hij deel uit van het management van de internetbureaus Clockwork en Agency.com en volgde de post-doctorale opleiding Management Consultant aan de Vrije Universiteit Amsterdam.

Robert Jan publiceert regelmatig over zijn vakgebied en is veelgevraagd spreker voor inspiratiesessies en congressen. Hij schrijft voor frankwatching.com en emerce.nl en was als docent verbonden aan Beeckestijn Business School, De Cooperatiefabiek en RSLT Digital Marketing School.

 

Robert Jan werkte onder andere voor de volgende opdrachtgevers: